نقشه سايت        EN   FA 
امروز
گروه خبري : اطلاعیه ها
تاريخ انتشار : 1399/01/20 - 23:47
كد :10475

اطلاعیه مهم دانشگاه برای فعالیت دانشگاه در شیوع کرونا

با توجه به شرایط خاص کنونی و اطلاعیه‌های و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت، وزارت علوم و تحقیقات فناوری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، موارد ذیل را به اطلاع می‌رساند. توجه فرمائید که موارد مربوط به بازه‌های زمانی مشخص شده است و با تغییرات احتمالی، دستورالعمل جدید ابلاغ خواهد شد.

با سلام و عرض تبریک میلاد پربرکت حضرت ولی‌عصر(عج) و عید بزرگ نیمه شعبان، ان شاءالله به برکت این میلاد خجسته همه‌ی دانشجویان و همکاران گرامی و خانواده‌های ایشان سلامت و موید در کنار یکدیگر از فضیلت‌های این شب و روز بزرگ بهره‌مند شوند.
از همه‌ی بزرگواران در این شب عزیز التماس دعا داریم و دعا کنیم تا فرج آقا امام زمان(عج) هر چه زودتر اتفاق افتد تا ناراحتی و رنج جهانیان به پایان برسد.
با توجه به شرایط خاص کنونی و اطلاعیه‌های و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، وزارت بهداشت، وزارت علوم و تحقیقات فناوری، سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، موارد ذیل را به اطلاع می‌رساند. توجه فرمائید که موارد مربوط به بازه‌های زمانی مشخص شده است و با تغییرات احتمالی، دستورالعمل جدید ابلاغ خواهد شد.
1- کلیه فعالیتهای آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین به صورت حضوری تا اطلاع بعدی تعطیل است و اساتید محترم به مانند هفته‌های گذشته آموزش آنلاین از طریق فضای رسمی دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان را با جدیت ادامه خواهند داد.
2- دانشجویان موظف به حضور در کلاس‌های مجازی هستند و جلسات آموزش مجازی تا اطلاع بعدی جایگزین آموزش حضوری می‌باشد. بدیهی است با رفع شدن مخاطرات و بازگشتن به شرایط عادی کلاس‌های حضوری ادامه پیدا می‌کند و جلسات رفع اشکال و حل تمرین برگزار خواهد شد.
3-با توجه به شرایط حال حاضر و عدم تأمین امنیت بهداشتی، دانشگاه تا اطلاع بعدی از پذیرش دانشجو بصورت حضوری معذور می‌باشد و دانشجویان می‌توانند امور آموزشی و پژوهشی و اداری خود را از طریق تلفن، فاکس، ایمیل و شبکه‌های مجازی انجام دهند و مسئولان مربوطه موظف هستند تا حد امکان به موارد ارسالی رسیدگی فوری نمایند.
4-در موارد خاص و شرایط اضطراری، دانشجو با هماهنگی قبلی و رعایت کلیه موارد بهداشتی، شامل دستکش، ماسک و عدم وجود علائم بیماری و موارد اعلام شده وزارت علوم در بخشنامه1762 مورخ 1399/01/17  مجاز است در کوتاهترین زمان ممکن فقط در قسمت مورد نظر حاضر شود و امور مربوطه را انجام دهد.
5-فعالیت‌های پژوهشی دانشگاه متوقف نخواهد شد و کلیه امور باید به طرق مختلف پیگیری و انجام شود. اساتید موظف هستند امور پژوهشی دانشجویان شامل مقاله، پایان نامه و طرح‌های پژوهشی را از طریق فضای مجازی پیگیری و رصد نمایند.
6-جلسات دفاع از پروپوزال و پایان نامه تا صدور بخشنامه اجرائی سازمان مرکزی به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و نحوه انجام آن اطلاع رسانی خواهد شد.
7- بخش اداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین از تاریخ 24 لغایت 27 فروردین ماه از ساعت 8 تا 14 فعال خواهد بود و امور مربوطه با حداکثر فاصله نیروی انسانی و بدون مراجعه ارباب رجوع انجام خواهد شد. بدیهی است کارکنان موظف هستند امور مربوط به افرادی که از طریق فضای مجازی اقدام می‌نمایند را سریعاً انجام و نتیجه را اطلاع دهند.
8-کارمندان محترم در هفته پیش رو، دو روز موظف به حضور در دانشگاه می‌باشند که باید با هماهنگی و شیفتبندی مناسب این امر تحقق یابد.
9-کلیه افراد شامل دانشجویان، مراجعه کنندگان، کارمندان، اساتید و کارکنان بخش اجرایی که یکی از بندهای زیر را دارا هستند حق حضور در دانشگاه را نخواهند داشت و در صورت محرز شدن برخورد لازم صورت خواهد گرفت:
الف) دارای کوچکترین علائم بیماری مانند سرفه، عطسه مداوم، سر درد، تب (خفیف یا شدید)، .....
ب) سابقه هر گونه بیماری خفیف یا شدید در 15 روز گذشته
ج) سابقه بیماری در اعضای درجه یک خانواده در 15 روز گذشته
د) سابقه بیماری های عفونی، ریوی، کلیوی حاد و ...
هـ) افراد تحت درمان بیماری های خاص
و) زنان باردار
ز) کلیه‌ی افرادی که نکات بهداشتی ابلاغی از وزارت بهداشت و وزارت علوم را رعایت نمی‌کنند.
10-کارکنانی که در زمره گروه‌های اشاره شده در بالا قرار می‌گیرند باید به صورت دورکاری و از طریق فضای مجازی امور مربوطه را انجام دهند.
11-کارکنانی که به دلیل شرایط خاص که در بالا اشاره نشده، قادر به حضور در دانشگاه نیستند می‌توانند با هماهنگی بصورت دورکاری امور مربوط به خود را انجام دهند. لذا این عزیزان باید در همه روزهای کاری از ساعت 8 تا 14 در دسترس بوده و توانایی انجام امور به صورت آنلاین را داشته باشند.
12-اساتیدی که در بخش‌های اداری و اجرایی مشغول به همکاری هستند در صورت لزوم و انجام نشدن امور، بصورت دورکاری با رعایت تمامی نکات بهداشتی در واحد حاضر شوند.
13-مدیران محترم گروه می‌توانند به صورت دورکاری امور مربوط به گروه‌های آموزشی را پیگیری نمایند و حضور فیزیکی ایشان در واحد ضروری نیست. هم چنین امور آموزشی دانشجویان نیز تا حد امکان از طریق فضای مجازی انجام شود و از مراجعه حضوری دانشجو خودداری شود.
14-مدیران محترم گروه و حوزه آموزش آنلاین و حوزه آموزش واحد در روزهای یکشنبه تا جمعه موظف به پیگیری و رصد کلیه فعالیت‌های آموزش مجازی هستند. لذا مدیران و مسئولان با در اختیار قرار دادن راه‌های ارتباطی دائمی و معتبر امور و مشکلات دانشجویان را پیگیری نمایند.
15-دانشجویان گرامی هرگونه موردی در حوزه آموزش مجازی را با مدیران گروه و حوزه آموزش مطرح کرده و این حوزه‌ها موظف به پیگیری تا رفع مشکلات احتمالی می‌باشند.
با تشکر از تمامی دانشجویان، اساتید و کارمندان واحد نائین و سپاس از تمامی افرادی که نزدیک به دو ماه است در تلاش برای بازگرداندن سلامت به تک تک افراد درگیر بیماری هستند.
به امید روزهایی که مجدداً به صورت حضوری پذیرای دانشجویان و همکاران محترم باشیم.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد نائین

آدرس دانشگاه آزاد اسلامي واحد نائين
نائين- ميدان مدرس - بلوار دکتر حسين فاطمي
کد پستي 8391965931
فکس : 03146266200
کليه حقوق  اين سايت متعلق به دانشگاه آزاد واحد نايين ميباشد.